18 maj 2008

apres moi

om man sammafattar gårdagen
så blir den ungefär såhär;
var på middag i fjälkinge och blev ihjäl-lekt av ludvig.
sedan tog jag bussen till staden och mötte emelie.
vi gick till biljard och "drog en bira". hö hö.
på vägen dit fick vi en ny vän,
theodor. en snusdosa som var det roligaste vi upplevt.
sedan bestämde vi oss hastigt att ta bussen
till åhus 23.20. ja, som alltid är ju åhus plan b eller c.
vi blev fruktansvärt kissnödiga,
så vi satte oss vattnade blommor på rönnowskolan.
där upptäckte vi att det var tänt i ett klassrum,
så vi förmodar att två lärare hade lite rajtantajtan där inne.
hä hä.
därefter mötte andreas oss, och han ledde oss vilse ett tag.
vi skulle till tyche. väl framme, så hann vi inte mer än
komma innanför dörren förrän andreas hoppade på jeppe
och strulade lite.
lönt tänkte vi, och tog bussen hem 01.00
tillsammans med våra nya vänner
alexander och stampe.
vi följde med dem på efterfest på söder, som var slut.
men det gjorde ingenting för det var kul ändå.

och nu ska jag plugga sönder min hjärna
det vill jag egentligen inte
men mina lärare vill.

Inga kommentarer: