09 maj 2008

remove

helg
helg
helg
helg
helg
helg
helg helg helg helg
helg helg helg helg hälj
helg.

det är fredag. jag är trött,
men eftersom jag är rastlös
så kommer jag förmodligen pallra
mig utåt framemot solnedgången.
och förhoppningsvis med nån kär vän
som kim. och martina och emelie hoppas jag.

imorron är det festligheter hos benjamin,
han fyller nitton år inom de närmaste dagarna,
gratulerar.
har förhoppningar om att det kommer bli en fin kväll!

hälsade på morfar idag
han var lite tjurig
men vadå
det hade jag också varit
om jag hade haft minne som en guldfisk.
dock var han trött, men han blev glad sen
eftersom jag fick nya frimärken till min samling
(ja, han köper frimärken och
världsnaturfondensamlingssaker till mig
och har gjort det i 18 år ungefär)
söt är han.
sen var det vårat gemensamma favorittv-program
våra värsta år.
tihi

ps. min katt chester fyller 8 år idag. han fick mjölk.ds

/ frida

Inga kommentarer: