25 juni 2008

komma in i dig, komma innanför dig

lika bra att skriva lite nu
när jag för en gångs skull är hemma.
har kanske sovit hemma 4 gånger
på 3 veckor
och hemlängtan har faktiskt inte infunnit sig
än. jag trivs på bortaplan.

inte för att ni kanske vill veta
vad jag har haft för mig de senaste dagarna
men för att jag vill veta
så skriver jag det.

på midsommar var vi hos martina i åhus,
och kvällen slutade i tårar för en del av oss.
haha, dagen efter skrattade jag bara,
varför överreagerar man så när man är full?
full och dum.

var fruktansvärt rastlös på lördagskvällen
så jag och kim slog oss samman
och åkte ner till åhus, för att kolla på film
med andreas, daniel & axel.
vi bad dem hyra en skräckfilm,
men istället kom dom hem med ace ventura
och the mask. haha
det var mycket trevligt ändå.

söndagen gick till att dricka kaffe hos mig
tillsammans med martina, emelie och rosanna.
sen åkte vi till skepparslöv och hämtade
mitt guitar hero, sen spelade vi hos mig.

åh, i måndags förenades jag med nathalie
efter några månader.
och nu är nog allt i vanlig ordning igen.
så vi begav oss till johan igår
och där var även ome och jonathan.
knasmänniskor =)
det var kul, och johan bjöd på kaffe.
tur att jag aldrig dricker kaffe nu för tiden då.
kasche. kasse. kaffeeeeeeeee.

ikväll tänkte vi ha lite festligheter hos nathalie,
observera lite.
så vi ska chilla och dricka lite
och umgås med vår kära johan
och hans vänner.
grrrrrr.

Inga kommentarer: