03 juni 2008

phenobarbital

hej
mitt liv är inte på topp just nu
det suger, som man så fint kan uttrycka sig.
jag orkar inte klaga, men vill bara att folk
ska veta hur det ligger till.
har så gott som förlorat mitt jobb, två bra vänner,
en morfar & kanske en katt.
jag har sett ljusare dagar i mitt liv,
och siesta var en liten flykt från verkligheten.
nu är jag tillbaks på samma spår igen,
och så här låg har jag aldrig känt mig.
men jag ska inte sticka under stolen med
att det finns ljusglimtar i tillvaron också.
en av dem är kim, min underbara kim.
jag är så tacksam för att hon finns,
och att vi börjat umgås mer.
hon är nog den människan jag har mest
saker gemensamt med, lite av en spegelbild.
jag beundrar henne väldigt mycket.
vi gick förövrigt i 3 timmar och tröstshoppade
idag tills vi blev alldeles yra och hungriga.

sen finns det även en speciell person som får
mig på bra humör, med fina ord och roliga samtal.
och inte att förglömma, mina fina, och alldeles
underbara flickor martina, johanna & emelie.
tack, åter tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

du är hur bra som helst min vän :)