28 juli 2008

den som dör får se

hej hej hej
idag blev det stranden,
med min kära barndomsvän emelie.
och vi stekte som aldrig förr.
åkte dit vid 10, och jag var fruktansvärt trött.
men jag sa till henne att om jag somnade
så skulle hon väcka mig, för jag brukar snarka
lite sådär halvt.
och så somnade jag, och jag vaknade av att jag snarkade
efter bara nån sekund kanske.
haha. usch.
ola hälsade på lite hos oss, och även simon.
fina killar det där.
blev i alla fall några dopp för mig,
och som vanligt inga för emelie.

har planerat mina närmsta lediga dagar också,
blir sjöhagen på onsdag och austin powers-
maraton på kvällen.
och på torsdagkväll sova över hos emelie i husvagnen,
och stranden på fredag.
fint.

DESSUTOM, träffade jag nyss den underbara ikraam.
hon ska snart flytta till göteborg,
och då ser jag inte skymten av henne mer.
fin pratstund blev det i alla fall. <3

Inga kommentarer: