20 juli 2008

twenty two


nu har jag inte sovit sen i tisdags,
kanske 20 h sammanlagt.
det känns inte bra i min kropp.
sova är överkattat,
man kan göra så mycket annat
på nätterna. kanske kanske
kan man spela spyro på ps1.
playstation ett är också underskattat,
eller bortglömt. jag vet inte vad,
men jag önskar att de fortfarande
sålde spel till den bästa spelmaskinen
i världen.
nån som har gamla ps1-spel till övers?

har varit på tjejmiddag ikväll hos anna i nymö,
och det var fint fint.
vårt största samtalsämne var nog andar och
sånt som vi drömt om, och försökte tyda det.
usch, vad vi blev uppskrämda.

1 kommentar:

Anonym sa...

spel till ps1 kan du nog hitta på typ loppis och sånt :) jag har ps2 och älskart, har precis köpt guitarhero också yäääy! :D

tack för din fina kommentar, jag älskar min hatt :)

pusss!