09 augusti 2008

filter fabric facts

humm humm.
vet inte riktigt vad jag ska säga
om gårdagskvällen.
visst var det trevligt med folket
jag umgicks med.
men vart är allt annat folk?!
det är så himla dött i kristianstad
på helgerna att jag nästan kolar.
och att det är 20+ överallt är ju mindre kul.
känns ju lönt att vara 18 när man ändå inte
kan gå ut ungefär.
en liten håla med storstadskomplex är vad
jag bor i. sluta tävla med malmö och stockholm, tack.
well, vi var i alla fall på kuppa i 5 min.
sen gick vi till hessle i 10 min.
kändes sådär lagom lönt,
sen gick alla utom jag och martina
till teaterbaren. för där var tydligen stängt?
hade vi hört på omvägar. vet inte riktigt.
gick tillbaka till kuppa, och vi var enda tjejerna där.
så vi blev lite grabbiga och hängde med grabbarna.
och chefen på kuppa, johan, älskar mig, haha.
han sa sin kärleksförklaring till mig, och jag tackade.
sen gick jag hem.
tjohej

Inga kommentarer: