11 augusti 2008

lost art of murder

i natt drömde jag om att
jag var JÄTTEFÖRKYLD.
och nu börjar det kännas i halsen.
så kan det inte vara. wierd.
och nej, jon
tänker inte berätta om nån dröm.
eftersom det är det tråkigaste
som finns att lyssna på eller
läsa om. helt meningslöst.
ska aldrig i hela mitt liv lyssna
när någon berättar om
"EN HELT SJUK DRÖM JAG
DRÖMDE I NATT, ASSÅ DU MÅSTE
BARA HÖRA!"
nej, jag tänker inte höra.
för det är så meningslöst så det finns inte
ens ord för det. det finns inte på riktigt.

visst, ibland vaknar jag och kommer ihåg
en dröm. sen kollar jag vad den kan betyda.
men det stämmer ju oftast aldrig.
som att jag skulle bli rik när jag drömde
om att tappa tänder. JOVISST
SHOW ME THE MONEY!

den bästa drömmen som finns är ändå
det vita vinet "dreams".
min bästa vän.

haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha din tönt ;D

egentilgen vill du berätta men kom på att du sagt att du hatar det ;)