14 september 2008

melancholy

i fredags mina vänner, hade jag den
finaste och roligaste utekvällen på mycket länge.
(med tanke på att min mobil blev snodd
förra utekvällen).
började kvällen med gamla vänner
från knislinge och hanaskog,
emelie, alle, sebbe, tim, zebbe, jimmy,
andreas och min gamla granne ola, och en
annan gammal granne och några till.
fin reunion.
spelade "med andra ord"
och jag har nog inte skrattat så ljuvligt
på jag vet inte hur länge.
begav oss sedan till grand,
och vem finner jag väl i kön om inte marcus
som räddar mig med en fribiljett <3
alexander och jag stegade in rakt mot baren
och jag fick välja shots till oss.
det blev 6a jäger.
vilket vi inte alls gillar egentligen,
men det var han som bjöd!
dansade vilt, ramlade med tobias
ajaj

träffade mark, han är nog fan kär i mig
nåt är det iaf. haha han är sweet.
blev tequila sen också,
och jag förstår inte hur i helvete
man kan tycka det smakar gott.
till och med raki och ouzo är godare
eller den där ödle-drickan på lanzarote.

sinnessjuk kväll, tack mina älskade

ps. jag saknar att bo i hanaskog,
endast för att 545nattbussen hem
alltid är så jävla rolig.
åkte den igår, men tyvärr bara
till min nya hållplats härlövsängaleden. ds.

Inga kommentarer: