05 oktober 2008

beautiful sunday

och jag som älskar att kolla vad ens drömmar betyder
var tvungen att göra det idag också.
var väl ungefär bara att jag var gravid och
försökte hitta killen som var pappan,
men han försvann hela tiden,
och jag hittade bara massa andra killkompisar
som sa att de var pappan till barnet. haha usch.
(sen tänker jag inte nämna namnet på vem som var pappan)

"Många, både yngre och äldre kvinnor, drömmer att de är gravida. Det kan vara längtan eftet ett barn som påverkar drömmerskan. Men ofta kan drömmen tolkas på annat sätt. Barnet symboliserar kontinuiteten i livet och framtidens möjligheter, och kan då sägas vara ett "andligt barn", en längtan efter inre mognad. I den betydelsen är det för övrigt inte ovanligt att även män har graviditetsdrömmar."

och som kommentar på det; nej jag vill inte ha nåt barn nu,
eller vill och vill, klart man vill men jag är nog fan inte i rätt läge i livet
om man säger så. men kan dock hålla med om inre mognad,
känner att det händer mycket saker just nu.

och ps. jag vet att jag skrivit att jag hatar att lyssna
på vad andra drömt och shit, ifall det inte är jävligt
intressant och nåt man kan tolka.
i det här fallet tänkte jag bara se fall det stämmer.
tack för intresset.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vill också kolla upp drömmar :o