09 november 2008

dfgahjnkmsd

ibland är det inte lätt att vara mig.
de senaste veckorna har varit hektiska.
har sjukt mycket att göra,
plus att jag går runt och tror att
det är nåt fel på mig.
eller rättare sagt mamma tror
att jag har fel på min lever.
det skulle inte förvåna mig alls,
med tanke på att jag hade gulsot
när jag föddes, och mina ögonvitor
är gula och min hy också..
jag vågar verkligen inte gå och kolla
hos en doktor.
vet inte vad jag kommer göra om
det verkligen är något.
det står att symptomen är trötthet,
(skulle kunna somna var som helst,
när som helst överallt),
aptitlöshet, ja det har jag verkligen,
och har haft det nu i många veckor,
muskelsmärtor, haft ont i ryggen
i många veckor också..
huvudvärk, ständigt.
jag kan ju inbilla mig att det är nåt,
men jag vet inte vad jag ska tro längre.
står även att personer som haft gulsot
tidigare är särskilt utsatta för
leverinflammation.

har dödsångest nu.

Inga kommentarer: