30 november 2008

isijshd

vad bra att jag lyckas utnyttja helgerna
fullt ut. i fredags julpyntade vi på fredholms,
SJUKT fint blev det. sen blev det förfest
hos emelie i stan med fullt gäng,
vilket bara har hänt enstaka gånger innan.
lika najs som vanligt iaf.
sen blev vi fulla och gick mot grand,
gött :D
luktade dock avlopp på hela grand,
vilket nog inte hade positiv inverkan
på nån där inne..
hade iaf skitroligt.
jag och nathalie gick med simon
och affe till rese och jag
undrar hur i helvete man får affe till "cabbe"?
så jävla roligt att jag håller på att dö.
nathalie ringde johan och vi satte oss
på tollarpsbussen, men ångrade oss
lagom till finlandsgatan :D
lika bra det.

lördagen bestod av en massa kaffe med morgan
och nils för att bli av med huvudvärken,
fy fan säger jag bara!!!
sen blev det bestämt att jag och nathalie
skulle gå ut och fira ted.
stack hem till fredrik och förfestade,
och blev sjukt antastad av ted, henke och johan.
hahaha herregud.. pillad lite varstans.
HAHAHHAa.
jonathan var ledsen så nathalie och jag sjöng
håkan-låtar.
sen blev det att gå till taste och träffa emelie
och martina. sen hessle. sen hem.
slappt

Inga kommentarer: