30 december 2008

fgsea3zs

bara för jag aldrig skriver nåt
vettigt i min blogg,
så ska jag fortsätta med det.

jag har planerat lite vad jag vill
ska hända med mitt liv.
jag vill ta studenten och vara skitfull
och sjukt glad, och assnygg på balen.
hitta ett jobb, flytta till stockholm med amanda,
kanske bo i kollektiv sen, festa, hitta en
sjukt snygg bra man, massor av barn
som gärna får heta något som majken, nils-ivar,
august, tengil, sverre, sigrid, frej, cornelis, julian
eller nåt finurligt på Ä. finns inte många namn på ä.
men aldrig i livetatt mina barn ska heta nåt så fult som
tindra, engla, smilla etc. då kan man lika gärna köpa en
ko och döpaden till nåt sånt.
nej, faktum är att jag nog att jag bara vill ha pojkar,
(verkar ju så eftersom jag bara hittar på massa fina
pojknamn hela tiden).
men så kan man ju inte säga,
jag kanske bara får flickor. i så fall får dom
ändå ha pojknamn. punkt.
läste faktiskt att det är 2 st kvinnor som heter karl
och 2 st som heter johan i sverige. så det så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla mina barn ska iallafall heta konamn, det är ju gulligt :D

Anonym sa...

Nej jag menade hundnamn, typ ludde och molly!

Anonym sa...

om jag får en flicka ska den heta anna-lena iallfall.. HAHA