21 december 2008

xjbzmcnzzzzzzzxc

bölbloggen är tillbaka,
det här är en bölblogg.

ikväll har varit en usel och värdelös kväll.
jag ville umgås med mina vänner.
jag var med mina vänner,
samtidigt fick jag umgås med mig själv,
tillsammans med dom.
jag förstår ingenting,
ibland är allting så jävla bra.
men idag.. sanslöst
att man ens kan hålla på så.
jag vet inte om det var avsiktligt eller ej,
men jag blev väl ungefär tilltalad 3-5 gånger
under hela kvällen. tittade inte ens på mig.
inte riktigt min stil att bara hålla käften och ta emot,
men idag kände jag att det var inte lönt.
det fíck vara så. jag var för trött för
att göra nåt åt det.
vilket antagligen inte hade gått för den delen heller.
bölade hela vägen hem, eftersom jag inte pallade vara kvar.

det får bli som det blir nu, pallar verkligen inte ha det
så här fler gånger. så nu vet ni det.

sen vågar egentligen inte publicera inlägget,
men vad gör det. kommer väl varken bli
bättre eller sämre utan det.

glöm allt jag skrev om mina vänner,
jag vet aldrig vilka som är på riktigt.

Inga kommentarer: