12 februari 2009

like eating glass

om mindre än en vecka så befinner
jag och amanda oss i stockholm.
och jag ber till gud att det inte är snö då.
jag och snö kommer fan inte överens.
dessutom är det fult med nertrampad
smutsig snö. gul snö.
vill spy varje gång.

funderar på vad jag ska packa ner,
amanda lär ju redan packat färdigt
om jag känner henne rätt =)
VAD BEHÖVER MAN?

känner mig dock inte helt 100,
är febrig och hostig. som alltid.
kan inte vara sjuk nu, det går inte
ihop med allt jag ska göra på lovet.
måndag= fotvård o fotmassage MUMS
tisdag= köra + plugga + träning
onsdag= hässleholm - markaryd - jönköping -
stockholm - UT!
och så vidare.

längtar så jag kan dö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

listan ser ut såhär;

* vin
* klänningar
* strumpbyxor
* vin
* skor
* vin
* klänningar

låter bra inte sant? (om man vill kan man byta ut klänning mot annat plagg tex. kjol.)

Anonym sa...

ville bara tilläga; har du inte lärt dig att man inte ska äta gul snö? bli fan orolig.. =/