28 februari 2009

sunshine

åh vilken riktigt härlig fredagskväll!
träffade väldigt många av mina underbara.

startade hos johanna, där hon bjöd på lite middag
(som visserligen inte jag kunde avnjuta fullt ut, synd :/ )
men jag unnade mig två rutor mörk choklad till efterrätt
när de andra åt cheesecake..
åh så hade hon gjort ett så fint fråge-quiz om en inspelad
film från hennes barnkalas 1996, där jag, sara, linn,
maria & mikaela var med i + fler som inte var hos johanna nu.
väldigt kul och vi skrattade så in i helvete åt det =)
de andra övriga som inte var med i filmen, emelie
martina & marre tyckte nog det var minst lika kul.

drack lite rödvin också, så jag inte blev helt utanför
haha (usch vad hemskt det hade varit då!)
eh.
jag och emelie gick till hessle och sen taste
och slutligen class!
mycket mycket mycket skoj för att vara en ganska
alkoholfri kväll!
så jävla mycket bra folk.
guld på det!

det ska verkligen till mycket innan jag sätter
mina vackra fötter innanför grands portar
på lååååång tid.
kanske under pistolhot.
fattar inte varför alla envisas med att gå dit
när class är så jävla mycket roligare, trevligare,
gemytligare och för att inte tala om att
det är så mkt mkt mkt bättre dansmusik på class.
medans grand fortfarade envisas med att spela
gyllene tider-medley och grease-låtar,
linda bengtzing och annan melodifestivalenmusik.
jag spyr.
antar att grandhelvetet inte har råd med nån ny
musik eftersom de har så jävla mycket fribiljetter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

O jag som tycker att class musik är fruktansvärt dålig, jag har alltså inte sett botten än då...

Anonym sa...

Håller med, class i våra hjärtan. Grand är så jävla utjattat och b, i mitt tycke nuuuuu