15 februari 2009

why should i conquer the world

lugn och stressig helg.
om man nu kan säga så.
i fredags tog jag och emelie
bussen hem till anton på kulltorp
och där var även vår kära benjamin.
lika mysigt som alltid att träffa dem.
vi kollade på "mirrors", bestämde jag,
eftersom det var fredagen den 13:e.
det var inte uppskattat :D
tack för kvällen, ni är underbara.

igår jobbade jag med min älskling victor,
på åhusbowling. han hjälpte till i köket
och jag i serveringen.
en gammal åke ställde till med 80-årskalas
med trerätters + tårta och avec.
hela notan slutade på 50 000 kr men det gjorde
nog inte så stor skillnad i hans plånbok.
väldigt trevliga människor var där, och det
gör ju alltid bara ens arbete lättare.
han hade till och med sin mamma kvar i livet (!!!!!)
101 år tror jag hon var.
första 100+ jag träffat hittills.
slutade 02:00 och jag har ONT ONT
i mina armar och ben idag!

tackar mina snälla arbetskamrater
hannah och josefine för kvällen.

idag söndag.
ska nog färga håret lite till,
och packa inför onsdagen
eftersom jag knappt har tid varken
måndag eller tisdag.
jisses vilken stress.

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart för fasen! Jag lade mina ögon på den senast för några dagar sen. Fast jag läsade aldrig den.
Vi borde kolla på den någon dag!
:)