25 april 2009

bring it all back

hå hå hå
gårdagen var mycket fin
var i skolan nån timme och hade svenska,
där jag även fick veta hur jävla bra jag är!
min svensklärare älskar mig.
synd att jag inte kan säga att jag älskar henne.
så jag hoppas på ett vg eller mvg i svenska B.
skulle vara lite roligt att få mvg i B-kursen
och bara ha ett vg i A-kursen, eftersom jag
inte skärpte mig ett dugg i ettan och tvåan.
fniss.
tror dock bara det blir vg i både engelska A & B,
men det får jag väl vara nöjd med.
trots att det finns folk i den gruppen som
inte ens kan bilda en korrekt mening, som får vg.

folk brukar säga till mig att jag borde bli författare.
visst, jag har jävligt livlig fantasi.
men sanningen är den att böckerna hade blivit
väldigt korta eftersom jag inte har nåt i närheten
av ett tålamod.
kanske borde skriva noveller eller nåt i den stilen.

efter skolan joinade jag kim och johanna i staden
och vi hamnade på kaffe & sånt där vi åt
grillade paninis. gott som fan.
efter det gled vi runt i affärer en stund,
och jag vi skildes åt så jag vandrade ensam.
letade efter en present till johanna
vilket gick sådär.
träffade även tobbe och david
som satt och drack öl på lacuccina.
fint fint.

sen kom jag fram till att man borde
gå ensam på stan oftare.
märkte att det var mer killar som busvisslade
efter en. hä hä.
annars brukar det vara snålt med sånt,
eller ja, när man går med emelie så
brukar det ju oftast vara riktat
till henne haha. eller det är ju iaf vad
man antar.

ja där ser man.
mötte jottan i stan sen på kvällen,
tog bussen till vä och klampade in
hos johanna och johan på grisagården.
alla var på så jävla bra humör och stämningen
var sjukt BRA.
sen åkte vi till stan och hamnade på class,
där det var folktomt som vanligt.
men vi hade kul ändå.
amanda hade extra kul. hahaha.
pedofilen amanda.
lammköttsjägarn, ungt och orört flesh.
haha förlåt.

åkte hem vid 2 för jag var trött.
fy fan vad gammal jag är.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAH FY FAN DIN JÄVEL! jag ska ge igen.. pedofil?! FÖRHELVETE ÖVERDRIV LITE TILL!