12 april 2009

butterflies and hurricanes

usch vad snuskig jag är
måste få ut mina snuskiga tankar,
nu när jag är hemma från
snuskets paradis; halmstad.
skämt åsido,
att umgås med 6-7 killar 24/7
blir mycket anspelningar på sex.
vilket jag inte direkt har nåt emot
att prata om egentligen.
men jisses.
den vanligaste dialogen löd så här:
david: amen kom igen då, så du vill inte ligga?
jag: nej asså, det är inte du, det är jag < /3
david: amen okejdå.. bara lite då..?
jag: vadå du vill ju inte egentligen, du
tycker ju bara det är kul att säga
ordet "ligga"?
david: ja det är ju sant, men det
är ju skönt att ligga. dessutom har jag svårt
för att komma. så vi skiter i det då.

lite senare;
david: har du ändrat dig? inget ligga?
jag: nej jag är ledsen, jag kan inte göra
något för dig.
david: lite? inte alls?
jag: kanske sen, men du
behöver ju inte ha några förhoppningar.
david: vi ska bli fulla sen ska vi ligga.
jag: tröttnar du inte?

haha asså ja.
nivån på det psykologiska spelet
är ju inte riktigt som i mina
andra vänskapskretsar.
men ja, man ska absolut
inte underskatta dessa herrar.
för ont om hjärnceller har de icke.
bara avsaknad av mognad
i vissa stadier.
eller bara uttråkade.

har förvisso haft sjukt roligt
som jag alltid har när jag
besöker den där staden.
det här besöket hade ju en
lite ledsammare anledning,
eftersom alfred lämnar
sverige för att bo i australien
i ett år.
han ordnade en megafest
som var asnajs.
tackar för det.

tillbringade bakisdagen
i picassoparken i solen,
och david var tjurig för
han inte fick ligga.
istället hånglade han upp sebastian.
way to go, girl.

nej vad säger man.
över och ut. (over and out).
fred. (peace).

Inga kommentarer: