26 april 2009

den odödliga hästen

ja vad säger man..
vi backar sliter ut oss totalt
och mittfältet spelar knattefotboll.
och folket som bölar över skador här och var.
FÖR HELVETE SKÄRP ER!!!!!!!!
jag har också ont men jag bölar inte.
jag spelar 90 minuter sen går jag hem
och har ont sen istället.
det funkar fan inte att spela en match
med noll avbytare för att 3 ska klaga över små skador.

jävligt starkt av fransson och joanna att bita ihop,
vet att de har ont.

och var fan har alla tagit vägen?!
vi var 30 st från början och
nu är vi kanske 20 st.

nej, vi kan inte åka till lund nästa helg
med knappt 11 spelare.
jag ger snart upp.

förlåt om jag bara tjatar om fotboll
hela tiden i bloggen.
men blir så jävla besviken..
trodde verkligen det skulle bli roligt
att spela igen, men när ingen ställer upp
för laget längre så känns det inte bra.

de vi mötte var bra, men vi hade kunnat
förlora med mycket mindre.
det är för helvete pinsamt.

Inga kommentarer: