29 april 2009

nå, skruva fiolen -fredmans epistel nr 2

den här dagen har jag spenderat
med fruktansvärd mensvärk.
på den lediga dagen. jag dööööör.
satt hos frisören och hade ONT.
men för ungefär första gången i mitt liv
blev jag nöjd med min frisyr och färg
när jag gick där ifrån.

imorgon är det heldagssittning
hos tatueraren. jag är inte särskilt nervös,
för jag litar ganska mycket på honom
eftersom han gjort min brors tatueringar.
vill bara få den gjord, så jag slipper ha
kvar min fula..
hoppas bara han gör den så jag
kan gå runt med den i en månad
tills jag har min andra tid 28 maj,
för att göra klar den.

ja oh ja..
valborgsmässoafton imorgon.
ska i alla fall spendera kvällen med
amanda och hanna vad jag vet.
sen skulle vi på nån fest i vä och sedan ut.
som vilken jävla helg som helst.
aja, bättre än att va hemma, då..

Inga kommentarer: