30 maj 2009

dagar i arkadien

en riktigt lyckad lagom kväll igår.
synd att man aldrig tar några bilder längre.
blir några hål i bilddagboken nu för tiden.
men förhoppningsvis sparar man väl minnena i huvet.

sista praktikdagen igår, och det var lite sorgligt
men bra på samma gång.
kommer sakna jessica och mathias, men
får antagligen jobba litegrann i sommar.
vi bakade en kladdkaka och fikade lite
innan vi sa adjö.
och så fick jag och maria vars en tre-rätters middag
för två att äta när vi vill. nån som är sugen?
mycket bra :D

åkte hem och svidade om och tog bussen
till martina med emelie. där var anna också.
drack litegrann och sånt trevligt.
mötte kim i staden och gick till taste's innergård.
där spelade calle kristiansson och det var mkt bra.
sjukt MYCKET folk.
vi lyckades förstöra för ett par som firade bröllopsdag.
haha usch vad hemska vi är!
men ja, så går det när man väljer att fira den på taste
med fulla människor.

jag och kimpen drog till chill out. där var ungefär
alla vi känner och det blev helnajs!
anton fyllde 20 och var snygg o sånt haha.
mycket mycket fint.
drog och käkade pasta sen tror jag,
och så kom benjamin och drog med mig.
vi gick till statoil 24 och klockan var väl gaaanska
mycket för det var nästan helt ljust ute.
johan skulle köpa en piggelin tänkte han.
lönt!
men älskar spontana promenader så inget mig emot.

antar att det var jävligt tidig morgon innan vi somnade,
och ändå vaknade vi vid 10.
smaken i munnen är alltid lika underbar när man vaknar
en bakismorgon. gott.
blev till att gå ut och handla mat, vilket tog ca 45 min.
eftersom alla fem ville ha mat från olika ställen.
jomensåååaatte.

men de va najs!
tack för igår lovelyppl.

1 kommentar:

amanda sa...

bjyd mig bjyd mig!