16 maj 2009

keel-hauling class of 89

min röst är borta
och jag börjar typ gråta varje gång jag sväljer.
för övrigt är det ju väldigt kul.
och anledningen att jag är uppe
vid den här tiden kan ju vara
att jag vaknade med andnöd och
en snustorr tunga. det var också kul!

vill meddela att utöver det hade jag det
väldigt trevligt igår hos herr benjamin.
blev dock lätt misshandlad av värdens flickvän,
ett slag i ryggen haha.
men det är sånt man får ta när alla vet
att hon har en sjuk psykisk störning.
det är sant.
även henne jag menade i föregående inlägg.
lyckades inte utvika att få mig ett slag, attans.

jag citerar emelie h ännu en gång, ungefär:
"jag får kalla kårar av att titta henne i ögonen.
hon har de allra isande blå ögonen men ändå
när man tänker på hur hon ser ut så är hennes
ögon kolsvarta och fyllda av hat."
typ så hahaha så jävla sant.

för övrigt nr2. så skulle jag praktiserat ikväll,
men eftersom jag kan ha halsfluss,
så antar jag att gästerna föredrar att jag stannar hemma.

ha en bra dag, jag ska försöka iaf.

Inga kommentarer: