04 juni 2009

we're a happy family

herrgud på gårdagen. riktigt roligt,
av det jag minns tydligast.
hade förfest hemma hos mig med 15-16 tjejer.
sjukt jävla kul!
fyllde dock en hel sopsäck med tomburkar & flaskor.
in i helvete vad vi drack.
bjöd alla på frukost också, men det hjälpte
nog inte så många med att få en bra fylla.
för packade blev vi.
väl i parken så träffade vi en massa trevligt folk,
och så klart skulle jon pilla på min bh,
och vips så var den borta med vinden!
mina kompisar såg senare att det var folk som hade den.
haha, rip min fina bh.
fick tequila av min hombre alxandros, som inte gjorde
mig bättre alls. galet galet.
dessutom hade jag nässlat mig när jag skulle
sätta mig ner och kissa. fy faaaaan.
kom sedan hem på ett mycket underligt vis.
hahahah asså jag förstår verkligen inte mig själv.
ibland hade jag velat ha nån som filmar
en när man festar. helt sjukt.

sov sedan 3 timmar och blev pigg.
åkte in till stan, utan busskort
eftersom det är spårlöst borta.
hä hä.
gick hem till benjamin där det var förfest.
drack endast vatten, och ÅH vad gott det var.
drog ut sen, 45 minuter i kön till banken
sen gav jag upp.
gick till class uteservering och satt en stund
med B, johan & sojje.

sen orkade inte jag och benjamin mer,
så vi gick hem och sov. mys.

känns inte som jag gjort mer än att äta idag.
frukost hos mormor,
house of bagles med amanda, glass,
middag hemma, mackor hemma. gott.

festa imorgon också? jovisst!

Inga kommentarer: