17 juli 2009

keep your head

hihi

har varit några ganska
slappa men händelserika dagar.
eller ja, trevliga iaf.
tisdagen gick till att åka till malmö med min
goda vän per. han ställer alltid upp
i nödsituationer där mitt shoppingbegär
blir för stort och behövs mättas.
hittade en del trevliga saker.

son kom onsdagen och då låg jag
och gjorde ingenting hela dagen.
tills på kvällen då vi tog bussen
till jon och förfestade litegrann.
sen en utång till banken.
födelsedagsbarnet blev för full
men det var kul ändå!

igår var jag på västanvid och hälsade på lite.
pratade lite med sara
och lämnade nyckel + annat.
kommer sakna sara :(
är ju dock vikarie där nu i höst så
vi får väl se =)

på kvällen drog jag hem till benjamin,
hyrde film och köpte godis.
mys mys.
kom hem för en stund sen
för han skulle jöbba.
nu ska jag och johanna och tobbe
till strandeeeeeen!

Inga kommentarer: