04 juli 2009

twelve fingers

mörbultad och glad är jag!
hade en riktigt trevlig kväll igår,
och ikväll väntar grillförfest hos kim
i hennes nya hus och sedan in till stan.
där ska vi se henok achido och träffa folk.
gött gött.

försöker styra upp min sommar nu
så gott det går.
vad jag vet så ser den ungefär ut så här;

3-4 juli kristianstadsdagarna
5 juli hällevik
6-7 juli jobba
8-12 juli hultsfredsfestivalen
13-16 juli öppen för förslag, tosselilla någon?
bakken? liseberg? malmö med PER? nåt sånt.
17- ? juli till mina pågar i halmstad
24 juli helsingborgsfestivalen, salem al fakir.
25-> öppen för förslag igen, roadtrip med elin?
8 augusti madonna
13-15 augusti way out west
sen börjar väl malmöfestivalen där också.

ser bra ut (Y)

2 kommentarer:

amanda sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ för helvete, jag vill ju med tillt osselilla! vänta tills efter hultan när jag är ledig någon dag, för jag ska bbara jobba fem dagar i veckan då juuue!

amanda sa...

jaha okej, nu såg jag att jag inte bara stavat fel utan dessutom läst fel, du ville dit efter.. sorry