09 augusti 2009

one, two, three, four, five, six, SEVEN

fint med seriestart nu.
haha, helt sjukt att jag var med i startelvan.
blev lite snopen när jag såg att han hade
bytt ut sofie mot mig. ja där ser man.
jag har ju för helvete inte tränat mer än 1 gång.
men jo, där hade han satt mig på höger yttermittfält.
tack så mycket för det, inte spelat där sedan i vintras.
tog slut på mina krafter efter 20 min,
så han flyttade ner mig på min vanliga position igen.
där jag om jag får säga det själv, gjorde en
jävligt bra insats som vanligt. hö-hö.
och jag, som saknar teknik helt får ju gå på
motståndarnas ben, störa som fan och ta bollen
och passa vidare. precis det jag är bäst på.
jag spelade till och med fram till ett av våra 7 mål.
stod ut i 90 min av plågsam värme,
som jag antar knäckte de flesta på planen.

fick mkt beröm, så ja jo jag stannar nog kvar här.
tack mina kära vänner, ni är bäst. vi är bäst.

och JAAAA vi vann med 7-1,
jämfört med i våras när de vann över oss
med 7-0. fniss.
FY FAN VAD VI ÄR BRA.

Inga kommentarer: