15 maj 2008

c-c-c-cinnamon lips

Har du pojkvän/flickvän? baaabaababaaaa
Är du kär? ja det är jag alltid, men det beror på
Hur tidigt stiger du upp? oftast 06.02 när nyheterna är slut på p3
Vem/vilka vet mest om dig? morfar gjorde..
Gillar du att slåss? det kan vara ytterst roande ibland
Vad ska du göra ikväll? borsta tänderna och sova
Har du utländska föräldrar? icke
Var har du ont? fruktansvärd mensvärk. sån som man skriker av och kräks.
Är du bra på att måla? ja det är jag nog. måla naglarna iaf. tavlor med kanske.
Vem kramade du senast? morfar
Vad längtar du till? siesta med maria
Sparare eller slösare? jag är så himla snål. ändå köper jag allt. och har lika mycket pengar kvar ändå.
Bio eller promenad? promenad, om det är fint väder såklart.
Är du kittlig? okej, om du vill att jag ska dö snabbt och lidande så ska du kittla mig.
Rädd för insekter? kan jag inte direkt påstå.
Anser du att du är stark? har blivit ganska mycket starkare på senaste tiden. burit en massa.
Nämn något som gjorde dig glad igår: victor gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 8 i morse? bytte om till kockkläder
Vad har du druckit idag? mjölk, lingondricka, juice
Vad var det senaste du åt? kexchoklad<3
Vad var det senaste du köpte? kan det ha varit mina shorts för 49 kr?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja för om det är tvingat så är det inte bra ju.
Favoritklädsel? klänning
Vad gör dig glad just nu? fin musik, fina vänner, fin helg (?)
Höger- eller vänsterhänt: skriver med höger, kastar och spelar med vänster.
Humör just nu: har varit en ovanligt vacker och fin dag, så jag är glad.
Sommarplaner: jobba, hultsfred, roadtrip
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ta bort all smärta från morfar och göra honom odödlig
Gillar du att sjunga? det är kul
Vad längtar du mest efter just nu? hultsfred

Inga kommentarer: