16 maj 2008

who are you, whom i love

en sådan vacker dag
tycker jag.
jag har mest umgåtts med maria, ponnan
och erik hautop som fyllde år.
det var otroligt fint.
snart kommer maria och claudia hit
och vi ska förbereda oss inför kvällen.
just nu tittar jag på en vacker film,
the new world. en av mina favoritfilmer
faktiskt. den är så fin och poetisk.

en annan sak som är fin och poetisk
det var ett par alkoholistgubbar
som gjorde min dag.
jag satte mig och väntade på bussen hem
och den ena satt och kollade på mig
misstänksamt mycket.
till slut sa han; " du har nog världens
coolaste ögon, så blåa och så jävla fina"
och han andra instämde;
"jaaaa eller hur, och hon är ju det sötaste
jag sett".
haha, trevligt tycker jag. sånt kan man
ju bara inte ogilla.

jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.
som vanligt får jag väl vända upp och ner
på garderoben och fixa och trixa lite.


dessutom såg jag att mitt favoritband från sverige;
doktor kosmos ska till siesta!!!!
har aldrig känt sån här lycka för något i mitt liv!
ååååhh vad glad jag är
fulländat siesta alltså!
kan inte bli bättre

Inga kommentarer: