22 juni 2008

quixoticelixer

namn: frida-maria svensson
personlighet: synas & höras
född: 7 feb 1990
beskriving om dig på några ord: glad, sentimental, bitter, sugen på öl
hemstad: kristianstad old NÄSSSSSSBY walla.
lyssnar på: musik
kropp: sexig!
intressen: glassa med massa OH
ögonfärg: ljusblå
syselsättning: psyka barn på stan
hårfärg: blond
älskar: att städa.. NEJ men umgås med människor
längd: vet ej, under 160
höger eller vänsterhänt: höger, vänsterhänta har lägre iq hahaha
värsta ovanor: pratar toooo much
stjärntecken: vatttttenmannnen
favvomat: tapir
civilstånd: nöjd!
svagheter: vill hämnas allt för ofta, i like it
boende: radhus
rädslor: fastna i ett rör och dö
gillar: mudwrestling hähähä
djur: kise
det första du tänker på när du vaknar: vad ska jag äta
äter helst: mat
djur jag vill ha: en fisk
rymt hemifrån: ja, till andra sidan kvarteret
skolkat: matematik är inte min starkaste sida, så ja
om jag var en björn skulle jag: sno en massa godis från barn
gjort något dumt som du skrattar åt i dag: HAHA de vill ni inte veta
sett en död människa: halvdöa lärare på österäng räknas kanske inte
idol: magnus, brasse & eva
druckit alkohol: sedan mormor doppade min napp i rödvin
använt droger: TSS.
dom betyder: dom vet själva
ätit sushi: ja
jag är kär i: livet
gör i min ensamhet: tänker, så därför är jag helst inte ensam
jag har hånglat med: en del fula, en del snygga
retats: jag var en mobbare!
samlar på: kläder, bussbiljetter, pussar & minnen
om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: ful som fan
gör om helgerna : festar
om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: köpa månen, och hyra ut den

Inga kommentarer: