04 januari 2009

things things, regular things

vaknade sjukt sjukt sent idag, 14.04 närmre bestämt.
oj vilken panik man får "HELVETE jag hinner ju inte göra nåt,
innan det blir mörkt igen!!!".
synd om mig. verkligen.
och ändå ligger jag bara här i min säng med min dator.
lyssnar på justice, sjukt längesedan.

jag måste dock plugga konsthistoria + tolka en tavla + måla
en tavla i nån av de stilepokerna i häftet.
antar att popkonsten blir enklast att måla,
kanske.
helvete varför skjuter jag upp allting hela tiden?
plus att mitt rum ser ut som trojanska kriget, första och andra världskriget,
vietnamkriget, irakkriget & trettioåriga kriget. inte bra.
antar att opreration overlord dvs d-dagen utbryter när som helst,
om jag inte städar.
ingen överdrift här.

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
dessutom har jag ågren över mitt festande,
har blivit en del i december och känns
inte som det kommer trappas ner heller.
hyfsat många vänner som fyller år nu i
januari-februari inklusive jag själv.
JA till fest.
NEJ till bakfylla, skrumplever och cancer!


hejdå

Inga kommentarer: