27 januari 2009

lipsillen # 2

jag vet inte vad jag ska göra.
hela situationen är så wierd.
har aldrig varit med om nåt liknande.
antar att jag borde se filmen,
och slänga iväg ett sms och fråga
om en promenad.
vad fan är det svåra med det?
bor ju för fan 500 m ifrån mig
så jobbigt på det sättet kan man ju
ha sina åsikter om.

MES-FRIDA. skärp dig.
det värsta är att jag går
och tänker på deeet typ 20 ggr
om dagen och kan fortfarande
inte smälta det.
det var ödet, som vi var ense om.

imorgon, då SKA jag se filmen
jag måste. inget snack.

filmen heter förresten "everything is illuminated",
med elijah wood i huvudrollen som en jude.
kul kul.

FÖR FAAANNNNNNNNN.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, japp. Snacka om'et!
Ey, what's the problem man?
Inlägget var ganska svårtolkat, haha. Hur är det nuförtiden kvinna?

Anonym sa...

Haha, ja. Sånt är jävlari livet.
Fan vad härligt.
Jo, det funkar väl antar jag.
Haha, fan vad kul att du leser!
Jag bara älskar ditt bloggnamn. Fierce!