26 januari 2009

good work

ledig dag,
och duktig som jag är
var jag på körskolan 09.20
och körde med jonas (dock en vikarie).
sjukt bra gick det fast han
babblar som en jävla maskin
som havererar.
körde i stan igen o han försökte lura mig
men det gick icke.
lovén var jävlari inte sämre hon
eftersom hon var lika duktigt
och stigit upp på den lediga dagen.
resten av dagen har spenderats
med ett roligt spel, som den spelnörd
som jag är.
har även kollat på en film
med min bror, "black jack" från 1990,
höll på att dö av skratt. så jävla patetisk film.
hahahahahaahaha dör.

nu ska jag snart in till stan med kim,
och vi ska snacka av oss,
och förhoppningsvis dricka kaffe eller te.

dessutom bär det av till stockholm 18-22 feb,
tillsammans med min kära amanda.
sammanlagt 13-14 timmar i en buss dit och hem.
men vad gör väl det.
ber till gud att de har eluttag så vi kan
se på film!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också varit duktigt idag och kört. dock 16.35, man behöver ju inte gå onödigt tidigt ;)