25 januari 2009

summercat

den här helgen har varit
underbar, fin, trevlig, konstig
och sjukt bra.
mest konstig, på ett väldigt bra sätt.

fredagen var hur bra som helst
eftersom 3 av mina vänner fyllde 19
och jag fick spendera tid med allihopa.
amanda fixade en fin förfest med
underbar mat och jättefina cupcakes
(som jag sorgligt nog inte fick ner
i min mätta mage).
vid tio-tiden åkte vi taxi till class,
där martina och linda hade hyrt stället,
och alla man känner var där.
kan bara säga att det var den finaste kvällen
på så himla länge, uppskattat till max.

lördagen var jag hur pigg som helst,
men vaknade med en otrolig värk i fötterna.
hade väldigt ont i dem även kvällen innan
och sprang barfota hem från bussen på den blöta marken.
det är en sak som jag tycker är så härligt,
även om det är januari. frisk är jag nog inte!
på eftermiddagen bestämde jag, tobbe, kim och flink
oss för att köra till linus 19-årsfest i äsphult
på kvällen. nathalie joinade också till slut.
och så blev det, vi begav oss mot äsphults mörka
skogar och kom till slut fram.
där var linus alla vänner och de var fint.
tills en idiot förstörde en vägg och brandsläckaren.
då fick linus nog och slängde ut alla, eftersom
ingen erkände. lika bra det!
vi körde mot kristianstad igen och hamnade på
biljardkompaniet med nachos och öl.
härligt. martina joinade oss dessutom.

när jag sedan lämnat av kim vid sin buss,
och jag själv tagit fel på tiden.
var det bara till att vänta 30 minuter på bussen.
vilket ledde till en väldigt konstig, rolig & annorlunda sak,
som jag inte tänker ta här just nu =)

well, det har inte varit en bortkastad helg inte.
hejdå

2 kommentarer:

Anonym sa...

gillar rubriken på inlägget ;) hihihihihih

Anonym sa...

"mellanbens-rea"! mehehehehe