09 februari 2009

give me fire

i helgen har jag fyllt 19
och det kändes inget speciellt.
var hemma hos mig i fredes och förfestade,
det var fint, sen utgång som var sådär.

lördagen spenderades med familjen på
lilla tavernan med grekisk mat,
SJUKT GOTT. jag och nathalie satt och
asgarvade ungefär hela kvällen.
vi saknade snuffe.. SNUFFE ÅH :'(
hehehehehehe.
var och hälsade på anna på bowlingen
med emelie och martina med, sen en runda
på stan efter det.
simon dissade ju mig, för att kolla på fotboll
ÄÄHH :( hoho
ja vad ska man säga, inte allt för händelserik födelsedag,
men sällskapet var brabra!

i veckan händer inte allt för mycket,
uträtta några ärenden imorron
och ledig på onsdag nu hela våren,
så kanske får bli en dag man planerar att
göra nåt på med tex amanda?

i helgen ska vi bojkotta allarumphålsdag,
och äta ute, tror jag det är bestämt.
gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tack ja!