09 februari 2009

I DIE ANOTHER DAY, YOU DIE THIS DAY. FUCK OFFFF

jag vill också skriva av mitt hat
här i min jävla blogg.
mitt hat är till alla äckliga jävla giriga
feta fula cpiga fattiga HORMÄNNISKOR
som inte har nåt liv och sitter klockan 09:00
en måndag 9/2 2009 och köper 8 st
biljetter till madonna-konserten
och 09:30 lägger in dem på blocket
för försäljning till det dubbla priset.
DET ÄR SÅ ÄCKLIGT
och vidrigt.

jag har ingen som helst förståelse
för det här beteendet.
det är fullkomligt.. ja jag har inga ord.
punkt.

jag gråter!!!!!
nästan

2 kommentarer:

Anonym sa...

it's called girighet, det är en dödssyns. så de lär väl dö

Anonym sa...

SV: Eller hur?! I am a hypokondriker för livet. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Älskade namnet "allarumphålsdag". Ska förevigt kalla dagen för det.
Hordag.
Men du, du får ha en asbra dag.
Och hey, grattis igen. Fast i efterskott.