10 februari 2009

melodies & desires

favorite names angus, nils-ivar, majken, tengil! favorite blogs palea, som jag snodde listan av do you smoke nån cigg då och då do you have anything against smokers beror på vem faktiskt junk or healthy food beror också på situation, bakismat är gooott how are you as a person spontan, högljudd, inte så mystisk. where do you want to live köpenhamn, stockholm & prag favorite movie hair, alla gånger. annars står mina favoriter på profilen. favorite fashion designers INGA, är totalt ointresserad av designerkläder, om jag måste välja är det väl dom svenska. are you a sweet tooth verkligen, försöker vänja av mig beroendet. tv or computer datorn! what's your favorite noodles champinjon how old are you 19 år favorite drink drinkar är dyra, annars vin do you have another blog nej, bilddagbok how many blogs do you read/day 5-6 kanske latest vacation turkiet, blahh do you have a boyfriend nej what inspires you människor, naturen, mina vänner. who is your icon min morfar what is the most beautiful thing spontan hjälpsamhet, vänlighet och humor. favorite color svart och alla färger utom neon favorite chips naturships your dream occupation bli lycklig, bilda familj. favorite song empty - ray lamontagne favorite icecream kaktus och romrussin favorite tvserie nip/tuck favorite food grekiskt favorite shoes converse (wow) och mina kängor från sopstationen spring plans stockholm, projektarbete, köpenhamn? what are you wearing rutig skjortklänning do u drink alcohol ja, för mycket favorite day fredagar är viktiga, är ledig varje onsdag också where can i contact you friba på bilddagboken favorite book scar tissue - anthony kiedis

Inga kommentarer: