05 april 2009

i stand correct

vad fan är problemet med
alla jävla tråkiga lördagar nu för tiden?
det är ju nästan som när man
inte var 18 och letade fest överallt
i hela sverige, kändes det som.
bortsett från att jag inte letar fest
längre, bara efter nåt att göra.
det har blivit jag och emelie nu på
lördagar, och vissa fredagar.
lika uttråkade båda två antar jag.
men jag trivs med henne!

igår åkte vi hem till joakim dahl
i åhus, där även andreas och anton
befann sig.
de drack öl och hade grillat korv.
jag och emelie drack inget dock.
vi lekte så ska det låta och andreas
ritade bilder som vi skulle komma
på låtar till.
haha, skrattade nådigt åt det.

sovit ofattbart många timmar,
och sovit lite till nu på eftermiddagen.
kanske inte så bra med tanke
på att jag ska upp tidigt i morgon.

zzznark

1 kommentar:

jonne sa...

jag har fått värsta fina lördagstraditionen, drar till nårra polare, ser robinson och snackar skit om de tävlande, lirar tevespel och fetar oss i chips o strunt, igår grillade vi till och med, gör så du med me några sköna lirare ;)