01 maj 2009

DIRTY OLD EGG-SUCKING DOG

mhhh nytatuerad och halvsnygg
eftersom det just nu bara är konturer.
blir att göra klart den 28 maj,
när jag ändå är i hässleholm på siesta.
fan vad jag längtar tills den är färdig!

dock är det ju jävligt drygt att sitta där
så länge, det kändes som han höll på i en evighet.
man kan ju inte riktigt beskriva känslan,
men ont gjorde det inte.
när jag låg på britsen blev jag skittrött och
höll på att somna till, haha.
ja så kan det gå.

kajsa hade också tatuerat sig på överarmen
och den var jävligt snygg, blommor & fjärilar.


jaha, och valborg blev ändå bra
hyfsat.. hamnade mitt ute i ingenstans
där även min kära limpa var och min kära erik.
inte fy skam med de två.
tog taxi till stan sen och hamnade på class,
och det var så mkt folk att man fick stå på höjden
höhöhöhö.
och sen ja.. ja jag vet inte.

tack o adjö!

1 kommentar:

Neijlice sa...

Åh, får man se bild på tatueringen sen? Är nyfikon. Det är Alice i underlandet va? Hittade till din blogg genom en kommentar du lämnat om den :) Take care!