29 juni 2009

gimmie gimme shock treatment

en fin dag,
väldigt slappt och varmt i köket.
gjort sallad o lite annat bara så jag har dock
inte slitit ut mig.
jag och henke myglade lite också.
det får man göra om man som han
tjänar 52 kr i timmen hahaha.
stackare säger jag bara.


hamnade sedan hos min älskade vän
på gamlegården, vid namn nathalie.
där låg hon och var svart,
rent ut sagt i helvete vad brun hon är
på ryggen hahaha. jisses.
imorron blir det att sola framsidan
för hennes del.
och min med.
väldigt fin kväll, UNDERBART väder.
men såklart har vi suttit inne och kollat
på youtubeklipp och garvat ihjäl
som vanligt.

imorron ska jag, min mormor,
nathalie och emelie dra oss mot
blekinge och sandviken och sola
& bada!
förhoppningsvis straffar inte gud mig
med ett helvetes oväder.
men, jag får i alla fall besöka min
barndomsparadis en gång i år.
då är jag nog nöjd.

Inga kommentarer: