27 juni 2009

julius caesar

JO MEN
NU NÄR
JAG ÄNDÅ
ÄR TVUNGEN
ATT VARA
HEMMA IKVÄLL
så kan jag ju lika gärna
skriva ett inlägg, det
var ju ett tag sen tror jag.

verkligen alla,
och jag menar ALLA
är i åhus ikväll utom jag.
det tar emot på båda hållen,
eftersom jag hade velat vara där
men att jag måste ha min sömn
annars kommer jag kollapsa.
ska upp klockan 06:02 imorron
och börjar jobba 07:00.
öhh men jag kan ändå glädja mig åt
att jag blir ungefär 2000 kr rikare på
dessa två dagarna, lördag & söndag.
och då har jag hellre pengarna än nåt annat.
fniss.
ja, och när det är fint väder så kan jag väl
glädja mig åt att man inte blir rik av att ligga
på stranden. höhö.
ja, jag behöver intala mig själv det.
eftersom jag hatar jobbet.

kommer nog fan aldrig tycka om nåt jobb
överhuvudtaget. vem fan vill jobba liksom?
hm jo den enda är väl min pappa,
som älskar sitt jobb mer än sin familj
och nästan mer än sig själv.
så då kan jag ju bara säga att i så fall
älskar jag hans pengar mer än honom.

så är det.
nu ska jag gå och lägga mig och
kolla på asterix; gallernas hjälte.
fantastiskt.

1 kommentar:

dankooo sa...

jag var i gbg