21 juni 2009

interesting indeed

nej men kan väl skriva lite
om vad som hände igår
för att slippa tänka på allt jobbigt.
för jag hade faktiskt trevligt igår.
åkte hem till nathalie och vinade
lite tillsammans med henne, emelie &
johanna.
åkte till staden och mötte richard och company.
gick in på tbaren, inte så kul kanske.
bestämde oss för att dra till banken,
men nathalie, emelie & johanna drog hem istället.
så jag stack till banken med richard,
niclas och de 2 stockholmskillarna.
det var riktigt trevligt där,
och david och benjamin kom också dit
lite senare. mycket angenämt.
helt okej lördag för mig.
var ju dessutom över ett år sedan
jag träffade richard på riktigt
eftersom han bor i stockholm nu för tiden.
FINT FINT!
när jag var på väg hem fick jag ett roligt
telefonsamtal, som varade lite mer än en timme.
så jag kom i säng vid fyratiden.
trevligt.

om nån vill veta.

ikväll ska jag på bio med min baby.

Inga kommentarer: