13 juli 2009

ett inlägg till jon

jag har haft fantastiska dagar på
hultsfredsfestivalen.
säger som min blivande fästman om 20 år;
det går inte att välja ett bästa moment
och när man ska tänka tillbaks så är
det typ som att sväva på moln.
jag tycker precis detsamma.
men det regnade typ konstant och
det var så jävla smutsigt överallt.
framför allt lerigt.

nej, seriöst jag kan inte återberätta det.
hur mycket jag än vill så går det inte.

ikväll har jag färgat håret.
det skulle bli pärlblondt.
det blev pärlgrått.
så nu har jag en ljusgrå hårfärg.
som visserligen är skitsnygg.
nöjd!

imorron ska jag och per
åka till malmö och handla på rean.
fan vad jag längtat efter malmö.
blir vår sedvanliga runda
som är rätt så ganska vi.
ser mest fram emot weekday, svensson,
monki, chique, tjallamalla, sns,
myrorna, humana & HÅKANSSONs.
skämt å sido så är inte HÅKANSSONs
nåt jag sett fram emot.
bara att få säga HÅKANSSONs högt
och njuta av mitt underbara skratt.

ps. kronprinsessan fyller år imorron,
och det gör nog fler också.
till exempel jon! ds.

förresten så är det isf 10 år sedan
jag skickade ett grattiskort till kronprinsessan,
och hon skickade ett brev till mig
och tackade så hemskt mycket.
gissa om jag levde lycklig på det brevet länge.

1 kommentar:

Kapten sa...

:))))